2021. június 17., csütörtök

Búcsúüzenet + KÉRDŐÍV



Kedves Olvasóim!

Most, hogy a történet végére értem - és ezzel együttesen véglegesen lezártam a Nightmare korszakot -, kicsit furcsán érzem magam. Egyszerre örülök, hiszen büszke vagyok arra, hogy egy ekkora volumenű dolgot létrehoztam, de másfelől kicsit el is szomorít, hiszen nagyon a szívemhez nőtt a történet. Bár magát a Nightmare trilógiát már korábban lezártam magamban, azért a Cseresznyevirág Fogadó és szereplői is hagytak egy kis űrt maguk után. 

Nagyon szerettem írni magát a történetet, egy kicsit más volt, mint az eddigi írásaim. Igaz, hogy a Nightmarehez kötődik, annak a folytatása, de igyekeztem arra is figyelni, hogy a történet akár önálló sztoriként is megállja a helyét. Előfordulhat, hogy ez nem mindig jött össze, a Nightmare elolvasása - vagy legalább az összefoglalók elolvasása - szükséges volt hozzá, hogy a felmerülő homályos foltokat elkerüljük, de ettől függetlenül igyekeztem úgy írni, hogy ne érezzenek azok se hiányt, akik esetleg ténylegesen nem olvasták a Nightmare trilógiát. Bízom benne, hogy ezt sikerült megvalósítanom. ^^

Nem igazán tudom, mit mondhatnék még. Remélem, hogy tetszett nektek is a történet és ti is épp annyira izgalmasnak találtátok és annyira lelkesedtetek érte, mint én, amikor írtam. ^^

Most pedig szeretném megosztani veletek a Cseresznyevirág Fogadóval kapcsolatos kérdőívet, amiben mindössze néhány kérdésre kell csak válaszolnotok - maximum 10 percet vesz igénybe az egész.
Aki esetleg új olvasóm és nem tudná, annak elmondom, hogy a történeteimhez szoktam készíteni mindig egy kérdőívet, olyan kérdésekkel, amikre én, mint író mindenképpen szeretnék választ kapni. Ez egyrészt azért szükséges, mert kíváncsi természet vagyok, másfelől így egy összefoglalóbb véleményt is kaphatok tőletek a történet egészét tekintve. Valamint sokan nem szeretnek véleményt írni nyilvánosan, ezért így talán kicsit könnyebb lesz számukra is kibontakozni.

A kérdőív eléréséhez, lépj át Fogadó kapuján. ;)
(kattintsatok a képre a linkért)



Köszönöm mindenkinek, aki olvasta a történetet és velem együtt végig kísérte Minseo és a társai útját. Külön köszönet azoknak, akik szánnak néhány percet a kérdőív kitöltésére, ezzel segítve az esetleges későbbi írásaimat! ^^

Remélem, hogy ez a kis kirándulás a Cseresznyevirág Fogadóban élvezettel telt és kényelmesen éreztétek magatokat ezalatt a rövid idő alatt. ^^

Ha kíváncsiak vagytok a további írásaimra és szeretnétek értesülni újabb történetekről, novellákról, akkor látogassatok el a Facebook oldalamra! ^^

Legyetek jók!


Park Minseo

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én köszömöm hogy olvashattam. Nagyszerű történet lett, ajánlom mindenkinek, aki értelmes és kidolgozott történetre vágyik!!! =) A kérdőívet pedig hamarosan töltöm is! ^^
    Köszönöm még egyszer!! Sok ilyen történetet szeretnék olvasni! =)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Itt is köszönöm még egyszer és bízom benne, hogy lesznek még történeiem. :)

    VálaszTörlés